هتل های ترکیه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هتل های ترکیه
نوشته شده در چهار شنبه 25 تير 1393
بازدید : 386
نویسنده : chaharfasl

هتل آلبا ترکیه آنکارا 

این هتل با اتاق های مناسب و موقعیت جغرافیایی خوب اقامت خوشی را برای میهمانان و مسافران آنکارا ترکیه محیا میکند دقت پرسنل برای خدمات رسانی بی وقفه و تمیزی هتل از نقاط قوت این مجموعه به شمار میاید. اين هتل ترکیه داراي 80 اتاق مي باشد.

 

 هتل اسلیو ترکیه آنکارا



هتل اسلیو ترکیه آنکارا در صد متری میدان Ulus و در مرکز تاریخی شهر آنکارا ترکیه قرار دارد. فاصله این هتل تا مترو فقط سیصد متر و فاصله کمتر از 25km با فرودگاه ترکیه از امتیازات مناسب و خوب این هتل به شمار می اید. این هتل دارای یک ایوان، رستوران و اینترنت رایگان برای رفاه مسافران میباشد . از امکانات اتاق ها این است که به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار مجهز میباشند و صرف صبحانه در اتاق نیز برای میهمانان امکان پذیر میباشد. از دیگر امکانات رفاهی هتل شامل تریا، مغازه لوازم آرایشی، کرایه اتومبیل ، خدمات اتو و خشکشویی و  پارکینگ رایگان اشاره کرد. 

 

 هتل اگوالتورک ترکیه آنکارا

 


این هتل در منطقه اداری شهر آنکارا  ترکیهقرار گرفته و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. این هتل دارای 68 اتاق با تمیزی و تزئیناتی چشم گیر و با امکانات و خدمات اختصاصی مجهز میباشند. از  امكانات این هتل میتوان سرویس اینترنت، استقبال فرودگاهی با نوشیدنی و نقشه رایگان شهر  که دراختیار میهمانان قرار داده میشود نام برد. فاصله این هتل 500 متر با ایستگاه قطار میباشد.

 

 هتل ایسکیل ترکیه آنکارا

 


اين هتل داراي 122 اتاق مي باشد. همچنین دارای اتاق جلسه کاملا مجهز است. از امکانات تفریحی این هتل میتوان به سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده برای تمام فصل ها میباشد. این هتل برای معلولین نیز دارای اتاق و امکانات ویژه میباشد و سوئیت مخصوص برای تازه عروس ها. دیگر امکانات این هتل شامل خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، خدمات کفش و واکس و فکس و کپی میباشد . از دیگر خدمات  نیز میتوان رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه و بار را میتوان نام برد.




:: برچسب‌ها: تور ترکیه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: